Kariera w firmie Towers Watson Media

Praca dla studenta
Contact Center
Willis Towers Watson

Pracownicy naszego Contact Center przede wszystkim pomagają:

  • rozwiązywać problemy organizując pomoc assistance w przypadku awarii lub wypadku w kraju i za granicą
  • naszym zagranicznym Klientom, którzy podczas pobytu w Polsce znaleźli się w trudnej sytuacji
  • w umawianiu badań i wizyt lekarskich
  • informując o statusie obsługiwanych spraw i warunków ubezpieczenia

 

Łącząc studia i pracę w naszym Contact Center zyskujesz:

  • elastyczne godziny pracy – część naszego zespołu pracuje w systemie 24/7
  • unikalne kompetencje – umiejętność rozmowy z Klientem, kompetencje analityczne, wiedzę z zakresu ubezpieczeń
  • pracę w przyjaznej atmosferze, poza sztywnymi ramami korporacyjnymi
  • realne możliwości rozwoju w strukturach spółek Willis Towers Watson

 

Chcesz pracować w Contact Center?

WYŚLIJ CV